بکهام: اگر رونالدو تصمیم به ترک مادرید گرفت، باید به منچستر بازگردد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بکهام: اگر رونالدو تصمیم به ترک مادرید گرفت، باید به منچستر بازگردد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بکهام: اگر رونالدو تصمیم به ترک مادرید گرفت، باید به منچستر بازگردد

دیوید بکهام به کریستیانو رونالدو توصیه کرد که اگر تصمیم به ترک رئال مادرید گرفت، به منچستر یونایتد بازگردد.

طـرفداری- به گزارش Goal، در حالیکه منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن وضعیت مهاجم 30 ساله رئال مادرید را زیر نظر گرفته اند، بکهام گفت:

من هرگز به کسی توصیه نمی کنم که به یونایتد بازنگردد. اگر می توانستم چهار دست و پا به این تیم بازمی گشتم. اما پس از آن هنگامی که یونایتد را ترک کردم، مشخصاً فرصت بازی برای یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا، رئال مادرید، دوباره یک رؤیا بود. اما هیچوقت به هیچ بازیکنی توصیه نمی کنم که به منچستر یونایتد بازنگردد.

کریستیانو یکی از بازیکنان مورد علاقه هواداران منچستر یونایتد است، او بسیار موفق بود، و بسیار سخت کوش است. با هرکسی که در کنار او بازی کرده و یا در حوالی دنیای او بوده، صحبت کنید، او تنها یکی از بازیکنان با استعداد دنیای فوتبال نیست، بلکه یک بازیکن سخت کوش هم هست. اگر او تصمیم بگیرد که رئال مادرید را ترک کند، پس شخصاً از نظر من باید به یونایتد بازگردد. من هیچوقت فرصت انجام چنین کاری نداشتم - اما به بازی در تیم های بعد از یونایتد نیز افتخار می کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 آبان 1394 | 9:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.